31. 8. 2013

Přípravný tým


MIKE - ŠÉF POLIBKU
Přestože Mike občas propadá sebelásce a skepsi, je v hloubi duše upřímný dobrák. Lehce bohémský, přesvědčený humanista (a vůbec ne naivní!), cítí zodpovědnost za osud svých i druhých, což promítá do snahy o trochu lepší svět. radost a uplatnění nachází střídavě u Polibku Múzy a mateřského oddílu Nik, které jsou pro něj alfou a omegou skautského bytí. Moudrost a inspiraci čerpá zas na půdě Pražské techniky a nově též Filosofické fakultě. Přebytečnou energii vkládá do výroby technických udělátek jakož i dlouhých diskuzí, únavu rozhání útěky do krajiny. A jeho krátkodobý cíl? Hlavně aby se z něj nestal úplný kentaur!







IVČA - ŠÉFKA SOUTĚŽE
Ivča se do týmu přidala právě ve chvíli, kdy Polibek nabral nový kurz a je tu od toho, aby jej pomáhala složitými a neprobádanými vodami navigovat. Ačkoli má prochozeno spoustu galerií a navštíveno mnoho koncertů nejrůznější hudby, momentálně si dělá poezii z derivací (a budoucím profesním zaměřením si umění drží od těla). Vede roverskou skupinu 18+18+4 v Hradci Králové (a je věrnou patriotkou Salonu republiky). Do týmu se nechala přemluvit hlavně proto, že tajně zbožňuje některé vlastnosti šéfa Mika, ale ráda se taky zaslouží o to, aby svět roverů byl zas o něco barevnější.









GEE - ŠÉFKA PROPAGACE
Aktivní účastnice festivalů od A do Z, která dostala příležitost podílet se na jednom z nejlepších, a to právě Polibku Múzy. Říkám o sobě, že jsem renesanční člověk s tisíci zájmy a jedním navíc. Aktuálně studuji světové dějiny, víceméně rjúkjúské jazyky a nejen to. Jsem kreativní člověk, a to vystihuje 90% mé osobnosti. Experimentům se meze nekladou a každý je svým vlastním výtvorem umění.
Propagace je především o kontaktu mezi lidmi, a proto se spolu se zbytkem týmu budeme snažit navnadit vás na tento ročník.







HOBIT 
Co o mě říct..je mi 22 let, studuji, jsem svobodný a bezdětný. Baví mě číst, chodit do divadla, dělat divadlo, dělat s vozíčkáři, dělat divadlo s vozíčkáři, zpívat, flákat se po čajovnách etc. nebaví mě například o sobě psát. Předtím než jsem se ocitl zde, organizoval jsem Večírek Zprahyviď 2, což mělo prý i úspěch. Do téhle blázniviny jsem se pustil asi proto, že je září.





MARTIN - GRAFIK
Neustále někde. Rád fotím kulturní akce, dále se věnuji počítačové grafice a když se tyto činnosti spojí ještě se studiem informatiky a spolupráci na DMM v J. Hradce, tak mnoho volného času nezbude. Ale sedět a nic nedělat - to bych nebyl já.
Projekt Polibku se mi opravdu líbí a jsem rád, že se někdo zajímá o tvořivost mladých lidí. Takže využijte příležitost a pojďte do toho.



KOUMÁK - FESTIVAL
Čerstvý student architektury, člen roverského kmene Irminsul, kterého zajímá výtvarná scéna. Právě proto si myslím, že je tato soutěž hodna svého místa. Proto by se jí mělo věnovat náležité pozornosti a zaslouží si kvalitní příspěvky a porotu, ale hlavně atraktivní večer, během kterého vyhlášení proběhne. Rád čtu i píšu, ale i kreslím nebo navrhuji. Občas se věnuji i fotce, obzvláště analogovým fotografiím.





CIPI - SPOJKA
Pozici garanta literatury dávno vyměnila za žhavé křeslo spojky a podržvšeho (především pak stroje na výrobu připínacích placek). Její funkce by se dala shrnout jako občasná horní končetina Mikea, múzáckého bosse. Hledejte ji za všemožnými knihami, se sluchátky v uších, za klavírem či upatlanou od těsta na koláče.






LENKA - GARANT VÝTVARNA
Spolupráce na této soutěži je pro mě první zkušeností tohoto druhu. Ale jakožto milovník umění, amatérský kreslíř a věčně udivený a zamyšlený návštěvník galerií jsem si jistá, že jsem tu správně. Myslím si, že PM je skvělá příležitost nejen ke zveřejnění své tvorby a následném shromažďování uznání a gratulací, ale hlavně k objektivní zpětné vazbě, která je důležitá ve všem, co se týká širšího obecenstva.
Nemluvě o krásných a užitečných cenách.






DACAN - GARANT LITERATURY
Bydlištěm v Plzni - myšlenkami někde úplně jinde. tenhle rok je pro něj zlomový, protože začíná objevovat radosti a strasti, které přináší studium na vysoké škole. S tím přichází množství jiných věcí a jednou z nich je právě Polibek Múzy. Přestože se snadno nechá zahltit prací, je rád za každou příležitost prosadit se.













KATKA - GARANT FILMU
Speciální pedagog, filmový teoretik a historik s neutuchajícím zájmem o kinematografii, divadlo a dalšími (ne)přízemními zájmy.
S velkou zálibou o minimální počet slov vypovídající o konkrétní osobě.









MAREK - GARANT FOTOGRAFIE
Povahou klidný a umírněný jedinec, který se stará o všechno a nic zároveň, s nadhledem sobě vlastním zvládá stresující práci i zábavu, páč si nevybírá nic jednoduchého. V týmu je garantem fotografie neb sám rád fotí a pracuje ve fotografické sféře.








KONDOR - GARANT HUDBY
Ahoj! Jmenuji se Dominik Dřížďal a letos budu v Polibku Múzy garantem hudby (Hurá! Sláva!). Je mi 18 let, studuji přírodovědné lyceum, jsem již 12 let člen 319. skautského oddílu MAWADANI a také mám pár koníčků, mezi které patří sport, ale hlavně a především hudba. Hraju asi 6 let na baskytaru a působil jsem i v pražské kapele zvané Heavy Passion, se kterou jsme vydali i CD. Nyní se snažím angažovat jinde a mimo jiné se snažím dát dohromady vlastní projekt. Mezi hudebními styly si moc nevybírá. Mám rád rock, metal, punk,, jazz, blues, klasiku a sem tam i nějakou tu elektronickou muziku. Už se hrozně těším na vaše výtvory a díla, která potom předám porotcům.











Žádné komentáře:

Okomentovat